středa 30. prosince 2015

Úvod

Čus, já jsem Sára.
Moc nevím, jak úplně začít tenhle první článek. Ráda bych vám o sobě nejdřív něco řekla, přijde mi důležité vědět něco o člověku, který je tvůrcem toho, co zrovna čtete. Na druhou stranu, mě by moc nebavilo číst si něco o člověku, který tím, že je cizí, mě vlastně vůbec nezajímá. Je to tedy něco proti něčemu, ale alespoň se na tomhle článku budu moct trochu rozepsat.
Začala bych tedy tím, proč vůbec píšu blog. Jedním z důvodů je, že nemám ponětí, čím chci v životě být a čeho chci dosáhnout, takže mi přijde moudré prostě zkoušet co nejvíc věcí a doufat, že mě něco přece jenom zaujme. Taky si myslím, že pokud si dám závazek, že budu psát článek třeba každé úterý a čtvrtek, je to dobré cvičení vůle, což by se mi také hodilo. A pak je tady taky ta věc, že bych prostě ráda s někým sdílela svoje názory a dostávala na ně zpětnou vazbu a tohle je bezpochyby jeden z nejjednoduších způsobů, jak toho dosáhnout.
Takže, teď bych tedy řekla něco o sobě. Jak už vám asi došlo, jmenuju se Sára. Je mi 14 a chodím na gymnázium. Bydlím v Praze a díky Bohu za to (bez urážky ostatní města). Hudbu mám ráda téměř jakoukoliv, většinou jsem vždy posedlá jednou písničkou, kterou pak poslouchám pořád dokola a dokola (momentálně by to byla I Believe In A Thing Called Love). Mám ráda chytrý lidi, ti hloupí mi pijou krev. :--) . Pokud by vás zajímalo, jak třeba vypadám, protože na vzhledu/sympatiích přece jenom záleží, na instagramu jsem sararollerova (haha, překvápko!) a pokud byste se třeba nudili a chtěli zasnapovat, snap je stejnojmenný jako instagram (haha podruhý).
Tohle by teda bylo tak obecně o mně, pokud by vás něco zajímalo, napiště nebo tak, tajemství nemám :--). Doufám, že tohle bude sranda.

2 komentáře: